søndag 23. november 2008

Rhodos

I september dro Frøydis og jeg på tur til Rhodos sammen med en gruppe. Selv om vi hadde opplegg nesten hele uka fikk vi og kost oss i sola og prøvd det veldig salte vannet :)


Her bodde vi to ei uke.. de eneste ubudne gjestene vi hadde var maur...

Her er noen av oss jentene på tur til byen, også skulle vi naturligvis bade på veien:)


Ut på middag


sisters

En av dagene var vi ute på båttur hele dagen.. det var fint det. Vannet var grønt, veldig klart og veldig veldig salt.


Tenk dere.... denne tok til og med jeg!!!!!

Nå skal vi ut på Frøydis sin bursdagsmiddag. Hun ble nemlig 20 under oppholdet

En av bursdagsgavene hun fikk av gjengen. En stoor is :)


9 kommentarer:

Camilla sa...

Næh, så kult at du har fått deg blogg da.. Skal nok følge med her serru.. Kommer te Stavanger te Tirsdag, så kanskje vi ses der.,for du har vel ikke flyttet..??
Så hvertfall ut som dere hadde en flott tur. Ble hvertfall brune..

. sa...

Knall asså! Artig at du har fått deg blogg a :D Det så herlig ut på Rhodos! :) Kan tenke meg dere hadde det toppers!

Jeg stikker innom igjen ;)

Anonym sa...

Gralla me bloggen, Hilde:)
Me snakkes i kveld!

Hilde Lindberg sa...

Til Camilla.
Ja, det blir stas når du kommer bortover en tur... og nei, jeg har ikke flyttet enda. Klarer ikke så lett å rive meg løs fra deg herlige vestland:) (... men kommer snart da:)

Til Rebecca.
Rhodos var knall det.. fint vær og greier.. hadde nok blitt litt kjedelig i lengden for rastløse meg vet du.. men ei uke som vi hadde var bare toppers.

Til Renate.
Takker... ja, hadde det veldig fint i kveld på din bursdagsfeiring. Komme te å savne dåkkår alle samen :(

Victoria sa...

Kuuult du har også fått deg blogg. Det så kjempe deilig ut på Rhodos, den fine fargen på vannet.. To veldig søte jenter på tur, håper dere hadde det flott :-)

Hilde Lindberg sa...

Hei Victoria. Takk for hilsen. Fant ut at jeg måtte skaffe meg blogg jeg og ja... Og turen til rhodos var fin. 320 soldager i året synes jeg guiden sa... Det stemmer det med den fine fargen på vannet. helt merkelig vann. Vi kunne fint se til bunns, og båtmannen sa at det var 12 meter ned... veldig rart.

Anonym sa...

Grattis med blogg Hilde, enda en å titte innom, gøy ;)
Det så bare heeel skjønt ut, skulle gjerne vært der nede i varmen, skikkelig misunnelig ass..

Mvh og Klem Lisabeth :D

Anonym sa...

Ja, eg e då litt seine me å oppdaga dette då, men gratulere me blogg:) Stå på!

Anonym sa...

EG SAVNE RHODOS NÅGE SYGT:D
og eg savne deg nå når du har flytta..
ille glad i deg
Klem, Frøydis