tirsdag 9. desember 2008

Til Ellen og Grethe... Jula hjemme.

Javel, da kom jula til skadberg og... Her kommer noen bilder til dere som sikkert savner juleforberedelsene hjemme. Selv om en trives der en bor, er det alltid noe ekstra med julefeiringa hjemme.



Her er den gamle telefonkroken i stua blitt lekekrok for de små skjønne... alternativet var å dra frem klossene til andreas hver gang han kom, så da fant vi på noe smart i stedet...Så slipper vi ha klosser utover hele stuegolvet og :)











Her er det nye clavinovaen kommet opp.... sorry Ellen. Umulig å pynte på samme måte som før :)








Den gode gamle krybba står på sin faste plass...













Her har den fine blomsten min fått på dekor for anledingen..

















Og, denne henger også på sin faste plass....:)





5 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh.... Nå gråter jeg nesten her jeg sitter.. Savner dere så masse, og det å få være med på de tingene som vi vanligvis gjør sammen. Var ikke akkurat så veldig flink til å være med å pynte til jul da. Altfor masse rot rundt omkring;) Dere har pyntet det kjempe fint. Lekekroken til Andreas og Lia var det på tide at kom på plass:) Pianoet til pappa var også ganske fint. Dere har vært flinke:D Nissen på --døra har også kommet opp. Kan ikke ta feil av den;) Gleder meg til å komme hjem til jul. Glad i deg. See you soon siss.. Grethe

Hilde Lindberg sa...

Glad i deg og vett du.. Blir kjekt å bo litt nærmare deg og Ellen, men blir fælt å reisa fra de andre her.. spesielt de små skjønne.. Andreas som robe på ilde, og vil lega med klåssår med stor skarre-r, eller Lia som springe rondt og vil kjøra med billi sin bil. De e någen hjerteknusare... Skjønne godt et du og Ellen savne de.

Anonym sa...

Hehe.. Nå har eg åg lert å skriva på bloggen. Måtte få et kurs a Grethe:-)Så fint dåkk har fått d der hjemme då. Savne julastemningen hjemma, men meg og Chris (og Grethe) prøve så godt me kan å få t någe julastemning her åg. Vel vel.. Me snakkes.. Kosa dåkk vidare, savne heila gjengen..
Stor klem fra meg, Ln (og Alette Emilie)

betta sa...

Hei hei Hilde, kosleig blogg du har, og ikke minst julestemninga du får fram med pyntinga :D

Mvh elisabeth L.

Hilde Lindberg sa...

Hei på deg Ellen.. Jippi.. Har klart å få deg til å skrive en kommentar på en blogg. Ja, det blir rart å feire jul uten deg vet du, men jul e jo jul uansett. Kosa deg med de bekktrolla du da. Dem klarer nok å få deg i "sleng-beina-på-bordet" stemning de og :)

Klem fra meg.

Hei Elisabeth.
Takk for kommentarer. Ja, jula må jeg jo ta med meg som minne vet du. God jul.

Klem fra meg.