torsdag 11. februar 2010

Oppussing :)

Ja, da var oppussinga i gang. Aldri hadde jeg ant det var så mye å gjøre, men gøy er det jo :) Her er noen bilder fra første helga etter jeg overtok huset. Det som stod på timeplanen da var maling, maling og atter maling. 40L klarte vi å bruke første dagen. Ikke rart stuevindene dampa....

Helene har mala før, uten tvil :)
Peter, behjelpelig som alltid.

Alette, nysgjerrig som alltid :)
Chriss maler, maler og ler av all malinga som må til for å mette tapeten.
"Hei, kan jeg få litt oppmerksomhet nå hvis jeg smiler sååå fint?

Her er ei jente som har sett godteri før og vet hva det er!!






"Kan jeg få smake bare en??"









"Nei, gidder du ikke svare, så tar jeg bare"









Enda gjenstår det masse maling av vegger, tak og skaper. Er det noen som har spesiell interesse for dette, eller som bare liker å jobbe i lag med andre, er det full mulighet for å komme å være med på dette neste helg. Da har jeg fri og skal benytte hele helga på oppussing :)
DUGNAD ER GØY :)

9 kommentarer:

Øyvind sa...

Oioioi! Ikke denne helg som kommer nå, men neste der igjen eller? =)

Hilde sa...

Ja, det er neste helg jeg tenkte dugnad. Men det blir maling i morgen og da :)

Cathrine sa...

Heey, oppdatering her jo :D Godt å se folka i arbeid, haha ;) Og Alette er jo søt da!

Vi er sikkert med på dugnad vettu :D Det ble desverre til at vi maler anekset i morra, men du klarer nok å spare litt å gjøre til oss ved en seinere anledning ;)

Anonym sa...

oi oi.. ja skulle så gjerne kommet igjen, men vi har desverre planer den helga.. D blir nice i leiligheten.. Kommer snart igjen:-) Klem fra meg og Alette

Anonym sa...

Så flinke du er.. Bra at du har fått litt hjelp.. Skulle så gjerne kommet å hjulpet deg neste helg, men da har jeg desverre jobbe helg.. Men kommer gjerne sterkere tilbake hvis du trenger mere hjelp en annen helg for DUGNAD ER GØY....

Hilsen Camilla H

Charlotte :) sa...

Herlig :) Vi er IN på lørdag :D Gleder meg masse! ;)

Fine bilder forresten (:

Helene sa...

Heisann! Fantastisk, det e det fineste bildet som e lagt ut av mæ på nett på lang tid =P

Æ fær desverre heim på vinterferie midt på dagen på lørdagen, men hvis dåkk ska start opp på fredagen så e æ med :D

Hilde sa...

Nice med kommentarer. Har mala masse i dag jeg Helene. Kommer bare til å forberede til massiv maling i morgen. Mer innkjøp, godistur til Sverige og litt sparkling. Ikke så interessant å være med på tror jeg.

Helene sa...

Det får bli en anna gang...
Kos dåkk i helga da! Og hils alle kjente ^^