torsdag 4. mars 2010

Flytting og innflytningsfest...

Nå begynner virkelig oppussingen for denne gang å nærme seg slutten. Og skal jeg være ærlig synes jeg det begynner å se veldig fint ut. Så, TUSEN TAKK til alle som har kommet og tatt et malingstrøk eller to. Hadde ikke blitt ferdig før til sommeren om jeg skulle rekke alt det selv !! :)

Nå er planen å pakke og ta bort mest mulig ting før selve flyttinga. Helga i uke 11 kommer Per-Arne med fly og Ellen og Chriss fra Drammen for å være med på flytting. Da flytter vi de siste store møblene og har en heidundranes fest på lørdagkvelden :) Neida, ikke nødvendigvis heidundranes, men åpent hus blir det iallefall. Så har du lyst å komme, gi meg et lite hint så er du veldig velkommen....

PARTY 20. Mars ettermiddag/kveld

12 kommentarer:

Cathrine sa...

Å JO, en heidundranes fest skal det bli :D:D EG GLEDE MEG!! :D

Grethe sa...

Eg komme eg vettu:D:D:D

Per Arne sa...

Er litt skuffet nå Hilde. Du klarer ikke å skrive navnet mitt skikkelig en gang.

Øyvind sa...

Regn med meg!

Partyløv1 sa...

Jaaa! Jeg vil være med på fest :) Vi skal ha ski og akedag hos Per den dagen, men kan sikkert komme på kvelden :D
Seb

Anonym sa...

Jeg vil også være med på fest, håper det er greit. Tar med han lille gubben min også jeg..

Hilsen Camilla H

Caroline sa...

Jeg og Arne kommer;)Det blir nok skikkelig Party-party ja!!

Hilde sa...

Oi oi. Så gøy dette blir. Har allerede satt Charlotte og Cathrine på oppgaven med underholdning :) Kjekt at folk melder seg på :)

Sorry Per Arne.. Aldri lært å skrive navnet ditt jeg. Men husker det helt sikkert til neste gang nå. Det eneste jeg husker fra du var liten var at vi ikke fikk lov å dele opp navnet og kalle deg Per eller Arne.

. sa...

Åh, der skulle jeg vært. Men jeg er på ungdomstur da. Det blir nok veldig fint, spesielt når charlotte og cathrine står for underholdning vil jeg tro! :D Hehe.. Kos dere!

Synne sa...

Det høres braa ut! Skal prøve å få smiska meg til å sitte på med Øyvind!

Gleder meg:D

Charleyparteeey :D sa...

Det her blir go'saker :D Mohahaha!

Alexander sa...

Satser på å komme... rett fra skituren i Drøbak :)