lørdag 20. desember 2008

Hei igjen..

Javel, da var det på tid med en liten oppdatering her. Hva skjer i mitt liv lurer du på ... Tja, utenom at jeg driver og pakker og forbereder til flytting skjer det ikke så mye. Har pakket i bananesker nå så det holder. Målet var å ha alt klart før selve julehøytiden begynner, men det ser ut som kan bli litt vanskelig. Flyttelasset drar nå, sammen med meg da, den 1.januar. Det er iallefall planen. Begynnner i ny jobb den 6.januar, så da har jeg jo noen dager å komme litt i orden på. For de som ikke vet det, er det Fredrikstad som er målet, og jobben er på barneposten på fredrikstad sykehus. Bytte av jobb blir jo litt spennede da... Er bare vant til akuttmedisinsk og kreft her fra Stavanger, men blir utfordrende med litt mer variasjon i kirugisk og øre-nese-hals og sånn og... Litt mindre forhold "over there", så da samles alt på en post.. spennende, spennende.

Selve leiligheten jeg skal flytte inn i, har jeg ingen bilder av, så det får komme senere. Det blei iallefal til slutt en kjellerleilighet (ikke så veldig kjeller da, det er store vinduer i stua), og jeg skal anskaffe meg en sovesofa, så bare kom å besøk meg folkens : ) Alltid glad for besøk, om det er en halv time eller ei uke...

Siden jeg ikke hadde noen bilder fra leiligheten har jeg putta på noen nylig tatte bilder. Dem er fra ungdomsavslutinga vi hadde. Ble desverre ikke så gode bilder av mine kjære venner her borte, men dem tanteungene blir gode på bilder uansett, så da putter jeg på dem.














Kveldens rett var altså koldtbord.



























Stolt tante. Sjekk det blikket på Mika da..hehe.. han ser litt vill ut.














Er det det som kalles Jule(jåle)bukker









































Så til slutt vil jeg bare gi videre noen vers som har fått meg til å tenke. Det står i 2.krøn. 31, 20-21.
"Han gjorde det som var godt og rett og sant i Herrens, hans Guds øyne. Og alt det som han tok seg fore, enten det gjaldt tjenesten i Guds hus, eller det gjaldt loven og budet, det gjorde han av HELE sitt hjerte IDET han søkte sin Gud. Og det lyktes for ham"
Godt å tenke på. Det samme gjelder for oss når vi overgir oss av HELE vårt hjerte og søker Ham av HELE vårt hjerte. Da vil det uansett lykkes for oss. Herlig, herlig.... og et godt forsett for det nye året.
God Jul og Godt nyttår.

3 kommentarer:

betta sa...

Ojojoj :-) Her skjer det ting :D Så du kommer til Fredrikstad, velkommen velkommen ska du være :-)
Håper du kommer til å trives på byens sjukehus da :-) kommer gjerne innom deg også :-) Verset på slutten her var skikkelig Bra, fikk noe å tenke på ja .

Ha EN RIKTIG GOD JULEfeiring i stavanger da, og velsignet nytt år.
Mvh e.l.

Hilde Lindberg sa...

Hei, og takk for kommentarer. Ja, kommer helt sikkert til å trives på byens sykehus:) Kom gjerne innom meg en tur... lenge siden sist.

God jul til deg og :)

Klem Hilde

Henriette sa...

Heisann! Koselige bilder fra en koselig kveld! :) jeg dro vist føre de julebukkene slo seg løs jeg, så morsomt ut. :D
Vel framme i Byen over alle byer?! Håper virkelig du vil trives Hilde. kommer snart å besøker deg. :D Lykke t i ny jobb! Ille gla' i deg!
klem..